Decipline doing what needs to be done – Even when you don’t want to!

Jeg er nede og træne hver dag – på nær tirsdag, da jeg går i skole i Århus og er træner for en række målmænd om aftenen. Jeg starter typisk med at løbe 20min på crossfit’en – efterfulgt af 15min. på løbebånd med 5,5km/t. (hurtig gågang) – det fungerer fint, som en slags afslutning på løbe-rutinerne. Derefter styrketræner jeg, arme, bryst, hofte, lår, lænd og mave. Jeg nåede ikke hele mit styrketræningsprogram idag. Men jeg fik da lavet følgende:

1) 2omin. løb på crossfit’en
2) 15min. på løbebåndet m. 5,5km/t
3) 2×50 mavebøjninger m. 15 kilos belastning
4) 2×25 mavebøjninger m. 20 kilos belastning
5) 2×25 øvelser til lænden m. 15 kilos belastning
6) udstrækning

Som I kan se, så mangler jeg, at træne arme, bryst, lår og hofte idag. Lidt træls, at jeg ikke nåede det hele – Men jeg må jo bare følge op på det imorgen, hvis jeg skal ned og træne igen 🙂

Da jeg lige har delt min dagens træning med jer, synes jeg da, at det kunne være fedt, hvis I vil dele ud af jeres egne rutiner, erfaringer og øvelser, som i primært ligger vægt på i jeres træning – Kommentér gerne nedenfor, hvis du gerne vil dele dine trænings-erfaringer! 

Hvordan er jeres trænings-rutiner – hvilke øvelser laver I? 🙂

decipline

Skriv en kommentar